A découpage posztunk egyre erőteljesebben visszhangzó hullámokat vet a webkettes virtuális térben. Zoltán nyájas olvasónk - a Facebook fejlett felhasználófigyelő rendszerének és posztunknak köszönhetően - figyelő tekintetének kereszttüzébe kerültek a szalvétawebáruház-reklámok, mely felfedezést azonnal meg is osztotta kis közösségünkkel. Képtelenek vagyunk magunkba fojtani leplezhetetlen döbbenetünket azon nóvum felett, miszerint a nevezett dolog egyáltalán létezik, ebben a szegmensben emberek dolgoznak, akik hirdetéseket fogalmaznak, felveszik a kapcsolatot egy közösségi portállal, majd üzleti tervükben lefektetett elveik mentén pénzt áldoznak arra, hogy a szalvéta szót az átlagosnál gyakrabban használók arcába tolassák - nem győzzük ismételni - szalvétawebáruház-reklámjukat. Maga a tény, hogy mindez van, történik, létezik és megesik, a végső bizonyíték arra, hogy a társadalom igenis képes az egyénnél magasabb szinten szerveződni. Hisszük, hogy az evolúció új lépcsőfokra hágása első mozdulatainak vagyunk mi most nemcsak szem- és fültanúi, de aktív részesei is. Örvendezzünk vala, s állítsunk lapra szerelt söntéseket szerte az országban. Induljatok!
Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.
A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.