Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

és ez így hogy? minek? kinek? miért? nehogy már!

úgyszólván

2014/04/15. - írta: vészmadár (pica pica)

A felesleges szavak mintapéldánya. Tipikus, bornírt zsurnálmodor. Jó esetben csak simán elhagyható a mondatból, rosszabb esetben arra szolgál, hogy elfedjen valami ordas csúsztatást (Mindenkori barátnőnek szoktam pl. mondani, hogy mielőtt megismertem, úgyszólván szűz voltam.). Formállogikailag az ezt tartalmazó mondatoknak gyakran nincs is értelmük Mert mégis, mit jelent az, hogy a "Katolikus egyház úgyszólván mindenkihez akar szólni."? Ja, semmit. Azon kívül, hogy az újságíró szereti az úgyszólván szót. Az ilyen menjen és írjon kakaóscsiga-címkéket.

Címkék: szavaink
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://feleslegesszavaink.blog.hu/api/trackback/id/tr966038414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása